BERSAMA SAYA SUTERA KASIH,DALAM RUANGAN DUNIAKU CERITAKU

followers

Thursday 5 May 2016

Peringatan Jangan Letak Gambar Anda Di Laman Sosial sebab....

Nah peringatan buat gadis-gadis dan bini-bini orang di luar sana termasuk lah bini aku dan adik-adik aku sendiri..


                                                                                     Sekadar gambar hiasan
 
Jangan asik nak post sangat gambar selfie awak-awak tu kat LAMAN SOSIAL... nanti tak  pasal-pasal jadi bercerai berai bagi perempuan yang dah berkawin... bukan susah pun zaman sekarang ni nak buat bagi perempuan suka kat laki... buat mcm ni ja..

Save pic perempuan tu yang di ambik dari laman sosial perempuan tu... print gambar tu... bawak gambar  perempuan tu pergi jumpa bomoh... 



                                                                                   Sekadar gambar hiasan

  Esok kau tunggu ja perempuan tu sendiri pm kau ajak jumpa.. katanya Rindu kat kau...

Dengar mcm tak logik kan ? Tapi itulah kebenaran nya dengan apa yang pernah berlaku dan apa yang aku sendiri saksikan... kesian member aku sedih bini dia lari ikut jantan lain.. dengan tiba-tiba tngah mesra-mesra dengan bini dia, bini dia boleh lari pergi ikut jantan lain.... ni la punca...


petikan dari:- https://www.facebook.com/pagejalanjalancarimakandikedah/

No comments: